مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-09سياسي

فارس من|زیباسازی شهری قم نیازمند ایده پردازی خلّاق


کلانشهر قم به عنوان یک شهر مهم ملی و بین المللی نیازمند طراحی دقیق و اجرای هنرمندانه یک مبلمان شهری ویژه است که در این راستا، سازمان زیباسازی شهرداری باید نقش فعال و محوری خود را ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پی ثبت سوژه ای در سامانه فارس من با عنوان لزوم برخورداری از ایده های هنرمندان بومی در زیباسازی شهری قم ، این سوژه در دستور کار قرار گرفت تا بررسی دقیق تری از پیشینه این موضوع و همچنین چشم انداز آن صورت پذیرد.

باید گفت زیبایی هر شهر یکی از ملزومات اجتناب ناپذیر آن بویژه در کلانشهرهاست و هرچه روند ماشینی شدن شهرها رو به فزونی می گذارد، ضرورت شهرآرایی برای همگان بیشتر احساس می شود.

از طرف دیگر تردیدی نیست که تمامی عناصر حاضر در هر شهر به عنوان عوامل در ارتباط با یکدیگر، در زیبایی شهر نقش دارند که از آن جمله می توان به معابر، ساختمان ها، وسائل نقلیه، فضای سبز و در رأس همه این موارد، خود شهروندان اشاره کرد که هرگونه ناهماهنگی بین هر کدام از این موارد می تواند تأثیر قابل توجهی در نازیبا جلوه دادن یک شهر داشته باشد.

و اما شهرداری ها به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در مدیریت شهری، نقشی تعیین کننده ای در امر زیباسازی هر شهر بر عهده دارند و می توانند بخشی عمده ای از مسائل این عرصه را با تعریف اهداف و چشم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|زیباسازی شهری قم نیازمند ایده پردازی خلّاق

فارس من|زیباسازی شهری قم نیازمند ایده پردازی خلّاق